Hydro-Shop Promo

Intrebari frecvente

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
Daca ai introdus gresit datele de facturare, in cazul in care comanda nu a fost facturata pana in momentul in care ai constatat greseala si ne-ai anuntat, nu este nici o problema, datele pot fi modificate. In cazul in care comanda a fost deja facturata, poate fi refacturata cu datele corecte doar dupa ce factura gresita este stornata. In ambele situatii este nevoie sa ne anunti telefonic la numarul 0799 408 429 imediat ce ti-ai dat seama de greseala.

Am primit un produs defect de nou, ce trebuie sa fac?
Daca produsul comandat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, contacteaza-ne la numarul de telefon 0732 940 945 sau trimite un e-mail catre info@hydroshop.ro, in care sa semnalezi neregulile.

Cand se rezerva un produsele pe care doresc sa le comand?
Produsele se rezerva in momentul in care ai primit e-mail-ul care confirma inregistrarea comenzii, si asta doar dupa ce trimiti comanda. Simpla adaugare in cos nu rezerva produsele pentru comanda.

Cat timp sunt rezervate produsele comandate?
Produsele sunt rezervate pana in momentul in care comanda este anulata. Acest lucru se intampla la cererea dumneavoastra sau in cazul in care ati ales modalitatea de plata ”online cu card bancar” si nu ati efectuat plata in termen de 5 zile lucratoare din momentul in care ati lansat comanda, doar dupa ce sunteti contactat de catre unul din consultantii nostri.

Cum pot afla detalii despre o comanda?
Sunand la numarul de telefon 0799 408 429  sau trimitand email catre comenzi@hydro-shop.ro.

Cand se livreaza comanda mea?
Daca ai trimis comanda intre 00:00 si 15:00 comanda ta va pleca in aceeasi zi. Daca ai trimis comanda intre 15:01 si 23:59 comanda ta va pleca ziua urmatoare.

Cum aflu detalii despre statusul livrarii?
Momentan, doar sunand la numarul de telefon 0799 408 429.

Cand primesc produsele comandate
Ne straduim sa nu primesti produsele mai tarziu de 24 de ore din momentul in care acestea au fost predate curierului. Este posibil uneori, din cauza capacitatii limitate de livrarea a firmelor de curierat, sa primesti produsele dupa 48 de ore.

Cum pot trimite produsul in service?
Completand formularul de aici, sunand la unul din numerele de telefon  0799 408 429, 0732 940 945 sau trimitand email catre tehnic@hydro-shop.ro.

Cum aflu daca produsul a fost reparat?
Sunand la numarul de telefon 0799 408 429 sau trimitand email catre tehnic@hydro-shop.ro.

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului in depozitele Hydrosystems, in contul indicat pe email la adresa comenzi@hydro-shop.ro. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

Nu am primit certificatul de garantie, cum procedez?
Sunand la numarul de telefon 0799 408 429 sau trimitand email catre comenzi@hydro-shop.ro.

Nu am primit factura. Ce fac?
Suna la numarul de telefon 0799 408 429 sau trimite email catre comenzi@hydro-shop.ro.

Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?
Completand formularul de aici sau sunand la numarul de telefon 0799 408 429.

Pot aduce personal produsul in service?
Nu.

Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat in garantie?
Daca produsul se afla in garantie, completeaza formularul de aici sau suna la numarul de telefon 0799 408 429. Asigura-te ca detii factura originala si certificatul de garantie (daca este cazul)

Cum pot anula sau modifica o comanda trimisa?
Suna la nr. 0799 408 429. Daca comanda nu a fost facturata, se poate anula sau modifica pe loc. Daca comanda a fost deja predata curierului va trebui sa refuzi primirea coletului.

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?
Suna la numarul de telefon 0799 408 429 sau trimite email catre comenzi@hydro-shop.ro.

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?
Suna la numerele de telefon 0799 408 429 sau 0732 940 945 sau trimite email catre tehnic@hydro-shop.ro.

In cat timp este reparat un produs defect?
Maxim 15 zile lucratoare din momentul in care produsul ajunge in depozitele Hydrosystems.

Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?
Suna la numarul de telefon 0799 408 429 sau trimite email catre comenzi@hydro-shop.ro.

Pot achita o comanda in rate?
Momentan nu.

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?
Suna la numarul de telefon 0799 408 429 sau trimite email catre comenzi@hydro-shop.ro.
Scroll
Acest site foloseste cookie-uri pentru a oferi o experienta de cea mai buna calitate. Prin continuarea navigarii, acceptati folosirea cookie-urilor. Afla mai multe despre cookies